Säsong i Alperna 23/24 - Dela boende?

Lucas98

Medlem
Hej alla skidentusiaster!

Jag och min vän Tora delar en stor passion för skidåkning och vi planerar redan för nästa säsong i Alperna, där det är Verbier som lockar oss mest. Vi skulle verkligen vilja komma i kontakt med fler personer som är intresserade av att leta efter boende tillsammans. Vi är 23 och 25 år gamla, kommer från Stockholm och känner varandra från våra studietider på Lunds universitet! För Toras del blir det en andra säsong efter hennes tidigare äventyr i Panorama, Kanada, medan det blir min första säsong!

Vårt huvudfokus kommer att ligga på att åka skidor, men självklart kommer vi också att festa och ha roligt. Men vi vill däremot vara tydliga med att vi värdesätter ett rent och snyggt boende och vi ser det inte som en plats för regelbundna hemmafester. Därför letar vi efter personer som känner likadant.

Låt oss tillsammans skapa en helt fantastisk vinter i Alperna!

Hälsningar,
Lucas & Tora

Hej alla skidentusiaster!

Jag och min vän Tora delar en stor passion för skidåkning och vi planerar redan för nästa säsong i Alperna, där det är Verbier som lockar oss mest. Vi skulle verkligen vilja komma i kontakt med fler personer som är intresserade av att leta efter boende tillsammans. Vi är 23 och 25 år gamla, kommer från Stockholm och känner varandra från våra studietider på Lunds universitet! För Toras del blir det en andra säsong efter hennes tidigare äventyr i Panorama, Kanada, medan det blir min första säsong!

Vårt huvudfokus kommer att ligga på att åka skidor, men självklart kommer vi också att festa och ha roligt. Men vi vill däremot vara tydliga med att vi värdesätter ett rent och snyggt boende och vi ser det inte som en plats för regelbundna hemmafester. Därför letar vi efter personer som känner likadant.

Låt oss tillsammans skapa en helt fantastisk vinter i Alperna!

Hälsningar,
Lucas & Tora
Tjena Tora & Lucas! Jag är intresserad, gjorde en säsong i Verbier förra vintern och skulle gärna vilja tillbaka! Åker själv denna gång så är ute efter boende och trevlig folk att bo med! Hör gärna av er till mig på tel. 0768918730 så berättar jag gärna mer! :)

Tjabba på er! Jag är också intresserad, mitt mål med denna vinter är också att göra en säsong i alperna. Jag älskar och brinner för skidåkningen samt att ha kul på vägen. Jobbat som skidlärare nu i två säsonger i Sverige och känner att det är dags för ett nytt äventyr. Jag värderar likt som er ett rent och snyggt boende väldigt högt, för det bör det vara om det ska hålla i längden, för att alla ska trivas och för att vi ska kunna ha så kul å trevligt tillsammans säsongen ut! Ha det bäst mvh// Filip 21år 0702624016

Kul med stort intresse, har försökt svara alla som skrivit. Boendet är fyllt och jag önskar er all lycka med att lösa en plats till vintern, i Nordic skibum grupperna dyker det fortsatt upp platser om det är någon som fortfarande letar. Allt gott!

Tillbaka
Topp