other_side
Medlem
Revolution race
Hur bra är revolution race kläder? Är kvalitén som fjällräven?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej, då fortsätter jag med fjällräven.Nu har jag bara erfarenhet av byxor, vilka jag använt på fritid o i jobbet. Det tidiga var bra men kvaliteten har gått ner, byxorna repar sig o tappar färg. Köper numera fjällräven på fritidsbyxor. Om man inte använder dem mycket är det ett bra budget alternativ men njäe
Hade de någon förklaring för detta eller du la på luren bara?Köpte en revolution race Aphex pro jacket, gillade modellen och färgen. Vid första tvätten lossnade alla tejpningar. Blev retur direkt
fick ingen förklaring. Blev först erbjuden en ny jacka. Men jag vill ha en jacka jag kan lita på att den håller, det hade hon i kundtjänsten hade full förståelse för. Så den skickades i retur och pengarna återbetalades.Hade det någon förklaring för detta eller du la på luren bara?
Den kändes rejäl och bra, dragkedjorna kändes som om dom var av bra kvalitet. Tyget var något tjockare och stelare än vad jag är van vid från arcteryx (gore-tex pro 3l). prövade den bara i soligt väder så jag kan inte säga något om vattentätheten. det var egentlig bara den "lilla detaljen" att limningarna var gjorda av vattenlösligt lim som gjorde att den gick i retur.Jag såg att de har en lätt jacka som jag har tänkt använda på lite toppturer på våren så vattentätheten är inte aktuellt. Hur kändes kvalitén på dragkedjor och sånt annars? Jag vill snåla lite här för det är inte så många turer jag går, än i alla fall och allt annat inom skalkläder finns redan några gånger om.
Ok, då kan jag ta den här jackan hem när de väl får hem den färgen igen som jag vill ha. 1k kan man bränna på många sämre sätt.Den kändes rejäl och bra, dragkedjorna kändes som om dom var av bra kvalitet. Tyget var något tjockare och stelare än vad jag är van vid från arcteryx (gore-tex pro 3l). prövade den bara i soligt väder så jag kan inte säga något om vattentätheten. det var egentlig bara den "lilla detaljen" att limningarna var gjorda av vattenlösligt lim som gjorde att den gick i retur.
prövade några olika av deras modeller på skaljackor för skidåkning. det skilde väldigt mellan dom i passform men även känsla i tyget