[Artikel] Skidsäsongen är säkrad i södra Sverige – Ulricehamn investerar i nytt snösystem

Redaktionen

Aktiv medlem
[Artikel] Skidsäsongen är säkrad i södra Sverige – Ulricehamn investerar i nytt snösystem
image001-2-1000x750.jpg

Ski Bike Hike Ulricehamn har investerat i ett toppmodernt snösystem som kommer att säkerställa skidsäsongen i södra Sverige.

Läs hela artikeln:

Häftigt, hade varit intressant att veta hur mycket investeringen gick på.

Det var vågat att investera så långt söder ut.
Enbart 50 minuter från Göteborg, här preppade jag mina ungar några helgdagar innan sportlovet när dem var mindre.
Noterade att man också kan köpa toppturskort för 175 kr, riktigt bra när abstinensen blir för stor.
Jag var där en gång förra året.

Det var vågat att investera så långt söder ut.
Enbart 50 minuter från Göteborg, här preppade jag mina ungar några helgdagar innan sportlovet när dem var mindre.
Noterade att man också kan köpa toppturskort för 175 kr, riktigt bra när abstinensen blir för stor.
Jag var där en gång förra året.
Det är väl i Ulricehamn man blev uppmärksammade förra året att man hade bättre längdspår än Skistar kan frammana i Björnen i Åre. :)

Det är väl i Ulricehamn man blev uppmärksammade förra året att man hade bättre längdspår än Skistar kan frammana i Björnen i Åre. :)
Hänger du fortfarande upp dig på v9 när det var plusgrader och monsunregn flera dagar och spåren låg under vatten.
Tipsa Skistar att dom kan använda vattenskotrar att dra spårkälken med.
Släpp det där nu och gå vidare i livet.

Tillbaka
Topp