Vad är viktigast för dig?

Vad är viktigast för dig när du ska, eller när du skulle boka skid eller snowboardlektion?

• Tider.

Röster: 7 46.7%
  • Priser.

Röster: 10 66.7%
  • Omdömen från tidigare kunder.

Röster: 9 60.0%
  • Härliga bilder.

Röster: 0 0.0%
  • Utrustning.

• Foto / Video på dig under lektion.

• Att det är ett väletablerat företag.

Röster: 2 13.3%
  • Beskrivning av lektionen.

Röster: 9 60.0%
  • Grupplektion.

• Hemsidans exponering

• Parklektion

• Offpistguide

Röster: 1 6.7%
  • Övrig info?

Röster: 2 13.3%

• Antal röster
    15
Hej, jag undrar om någon eller några här skulle kunna tänka sig att svara på några frågor angående skid & snowboard / offpist lektion.

Har precis börjat min praktik där jag håller på med att bygga om en befintlig hemsida. Jag studerar till användbarhets-designer.
Så gör lite bakgrunds research nu för att få era behov validerade, och lite vad jag behöver fokusera på till en ny hemsida.

Tänker att jag börjar med denna undersökning här och testar den då jag tänker att min målgrupp finns här inne.
Är väldigt tacksam för era svar och för att ni tar er tid att hjälpa mig.

(Ni kan välja flera svarsalternativ.)

Kan behöva er hjälp yttligare utöver denna undersökning och isf kan kompensation ordnas:)

Tack ni som har röstat. Jag undrar lite vad ni har för tidigare erfarenheter när det kommer till just bokning av skid / snowboard lektion? :)

Jag har litet tveksamma erfarenheter efter lektioner i alperna vid några tillfällen. Inte säker på att det gav så mycket. Och det kostar ju en del.
Så egentligen saknar jag ett alternativ typ "Egen positiv erfarenhet". Om jag hittar en lärare/skola som jag blev riktigt nöjd med så skulle jag komma tillbaka dit.
Där finns dock ett problem med att en stor andel av skidlärarkåren byts ut mellan säsongerna.

Jag har litet tveksamma erfarenheter efter lektioner i alperna vid några tillfällen. Inte säker på att det gav så mycket. Och det kostar ju en del.
Så egentligen saknar jag ett alternativ typ "Egen positiv erfarenhet". Om jag hittar en lärare/skola som jag blev riktigt nöjd med så skulle jag komma tillbaka dit.
Där finns dock ett problem med att en stor andel av skidlärarkåren byts ut mellan säsongerna.
Tack för ditt svar! Förstår helt vad du menar. Just den sidan jag designar för består endast av en skidlärare då han är egenföretagare :)
Det var längesen man själv hade lektioner så jag försöker att sätta mig in i användarens perspektiv av upplevelsen, från att du upptäcker sidan tills att du faktiskt är klar med lektionen.

Tillbaka
Topp