Prova värmande underställsshorts för iskall rumpa/lår?

Sessa

Medlem
Någon som provat t ex Cross sportswears värmande underställsshorts eller har andra tips mot en helt iskall rumpa/lår. Fryser så att det knappt går att vara ute med underställ och skidbyxor..

Tacksam för tips!

Bilagor

• IMG_8453.png
    IMG_8453.png
    93.7 KB · Besök: 194
Min fru er veldig fornøyd med denne:
Den blir brukt på skiturer når vi tar pauser. Har blixtlås helt opp så kan tas av/på uten å ta av skiskor.

Her er link til et rimeligere alternativ fra et annet merke jeg ikke kjenner til:

Någon som provat t ex Cross sportswears värmande underställsshorts eller har andra tips mot en helt iskall rumpa/lår. Fryser så att det knappt går att vara ute med underställ och skidbyxor..

Tacksam för tips!
Jag har dessa. Funkar kanon och speciellt med tanke på priset. Rekommenderas

Själv har jag RAB's dunshorts vid kallare väder och dom är jag mycket nöjd med, men dom kostar ju en bra slant.. Dom som Emmis tipsar om ovan verkar ju verkligen prisvärda!

Jag har i dun med blixtlås på sidorna. Mycket bra för då kan man ta av sig eller på sig dem med pjäxorna på. Även om man har dem under skalbyxorna - ifall man har motsvarande blixtlås där,

Köpte dessa och testade i helgen i -23 grader. Frös inte en sekund om benen när jag hade underställ, dessa samt skidbyxor som är lätt fodrade. Finns både dam och herr och kostar bara 200 kr. Rekommenderar verkligen 3/4 då det är skönt att de värmer knäna men samtidigt inte blir i vägen för pjäxorna. Ett av mina bästa köp nånsin.

Fick herrvarianten av de här i julklapp. Otroligt nöjd med komforten samt hur de värmer.

Väldigt nöjd med dom här

Tillbaka
Topp