Burton Ion vs Ruler

_martin

Medlem
Burton Ion vs Ruler
Någon som har koll på boots och testat båda dessa ? Jag har ett par Moto Boa idag och är nöjd men med köpet av en hårdare bräda&bindningar ( Korua Transition Finder och Flow Fenix) så tycker jag inte riktigt att skorna lirat 🤔
Har kikat på Burton Ruler och Ion modellen, vad har ni att säga om dessa ?

Burton Ion vs Ruler
Någon som har koll på boots och testat båda dessa ? Jag har ett par Moto Boa idag och är nöjd men med köpet av en hårdare bräda&bindningar ( Korua Transition Finder och Flow Fenix) så tycker jag inte riktigt att skorna lirat 🤔
Har kikat på Burton Ruler och Ion modellen, vad har ni att säga om dessa ?
Jag tror det är bäst att du tar en snowboard instructor nu för ett par timmar. Hen kan kolla litet din åkning.

Burton Ion vs Ruler
Ta Ruler. De är styvare än dina Moto. Tillräckligt mycket styvare. Det finns en risk att du tycker Ion är för hårda om du gillar Moto.

Burton Ion vs Ruler
Synd att dom inte finns att prova hela uppsättningen någonstans i strl 42 ( har det på Moto, så antar att Burtons andra bör passa då i samma strl) ..men man kanske inte får en rättvis känsla i butik utan den sker väl i backen. Jag är lite sugen att prova Ruler bootsen om det är som ni säger att dom är märkbart styvare än Moto iallafall. Vi inte ha gipsad fot men hårdare än Moto ..

Burton Ion vs Ruler
Synd att dom inte finns att prova hela uppsättningen någonstans i strl 42 ( har det på Moto, så antar att Burtons andra bör passa då i samma strl) ..men man kanske inte får en rättvis känsla i butik utan den sker väl i backen. Jag är lite sugen att prova Ruler bootsen om det är som ni säger att dom är märkbart styvare än Moto iallafall. Vi inte ha gipsad fot men hårdare än Moto ..
Gått från Ruler till ett par Photons och Ions. Ska du bara ha ett par boots så kör på Photons. De gör det mesta bra. Mina Rulers kändes för mjuka efter 7-8 halvdagar i backen när jag körde med Korua Pencil och rome Stalefish som jag gillar att lägga ner djupt på kant o carva med. Gillar du annan typ av åkning där mjuka boots är fördel så kan du ju behålla dina Moto's

Tillbaka
Topp