Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar, just nu står det bara att de stängt för säsongen så det kommer väl tids nog. Ville bara få en liten uppfattning. Klart det är så! Ändå lite bra att ha med i budgetNär vi var där i vintras så blev vi tillfrågade om vi ville att liftkortet även skulle inkludera Freeride Paradise vilket alltså är endast en (1) lift till det handlar om. Veckokortet för hela Monterosa kostar ca 300 euro om jag minns rätt. Merkostnaden för Freeride-liften kan inte vara avgörande om du nu tar dig hela vägen till Champoluc.
Men visst finns väl priserna specade på deras hemsida?
Jag åkte där med van 14 åring för några år sedan.Tack för svar, just nu står det bara att de stängt för säsongen så det kommer väl tids nog. Ville bara få en liten uppfattning. Klart det är så! Ändå lite bra att ha med i budgethar du nån uppfattning om hur svår åkningen är där? Åker med en (förvisso mycket van) 14-åring)
Nej. Eftersom jag hade min 9-åring med mig så skippade vi det.har du nån uppfattning om hur svår åkningen är där? Åker med en (förvisso mycket van) 14-åring)
Tack!Jag åkte där med van 14 åring för några år sedan.
Funka fint. Men det är offpist så förutsättningarna kan vara varierande.
Det är dock krav på lavinutrustning för att få åka med kabinen som tar er till "Freeride paradise" (dvs Indren)
Jaa, verkligen. Vi tyckte mycket om det. Vi var där vecka 3 så det var inga liftköer och annan hysteri. Varierat med många fina pister. Champoluc är en lugn liten by.Nöjda med området i övrigt?
.Låter grymt och precis vad vi är ute efter. Ska dit vecka 6-7 så det blir nog lite mer folk. Trodde jag bokat boende i Champoluc men det var visst i Antagnod, får se som vi letar vidare eller om det blir till att ta bussen de 4 km som det är till Champoluc. Viss prisskillnad på boendet dock![]()