janandersson666
Medlem
Auron
Ngn som åkt i auron och eller Isola 2000. Några insights?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag firade jul och nyår i Auron för 20 år sedan.Ngn som åkt i auron och eller Isola 2000. Några insights?
Jag lobbar alltid för Limone (har tyvärr inte varit i Auron/Isola som säkert åxå är fina)Är det värt att åka till dessa orter över dagen om man är i Nice vid jul/nyår? Eller eventuellt boka någon natt så det blir två dagar ia
Jag lobbar alltid för Limone (har tyvärr inte varit i Auron/Isola som säkert åxå är fina)
Det är lika långt till Limone, men hit kan du ta tåget från Nice (underbar tågresa!). Billigare, vackrare och väldigt romantisk by.
Har du ”rätt” säsongskort så är valet lätt; Limone ingår ju i Scandi Pass![]()
Men nej, det är inte sant enligt Google Maps? 3 timmar 15 minuter till Limone med tåget och Nice-Isola 2000 verkar vara 2 timmar 26 minuter med buss. Ännu större skillnad med bil som är under 2 timmar till Isola 2000. Det ska vara de närmaste orterna till Nice som är intressanta eftersom det handlar om en avstickare. 45 minuter extra spelar ingen roll för flera dagar men i det här fallet spelar det större roll.