Shift pro 130 pjäxvärme

brushie

Medlem
Shift pro 130 pjäxvärme
Lånat hem ett par shift PRO 130 och funderar på hur man fäster batteriet till pjäxvärmen. Mina gamla Ranger pjäxor hade en hållare bak där man hängde på batteriet. Finns inte riktigt något att haka i bak på shiftpjäxorna. Testat att hänga batteriet på insidan i powerstrap men känns sådär. Kommer ju dessutom slå i det andra batteriet på andra skon om det sitter på insidan också. Dessutom har mina gamla innerskor prefabricerat uttag i innerskon för kabeln.

Är det några som kör pjäxvärme (formgjutna sulor med värme under tårna) därute i sina shift PRO 130?

Shift pro 130 pjäxvärme
Lånat hem ett par shift PRO 130 och funderar på hur man fäster batteriet till pjäxvärmen. Mina gamla Ranger pjäxor hade en hållare bak där man hängde på batteriet. Finns inte riktigt något att haka i bak på shiftpjäxorna. Testat att hänga batteriet på insidan i powerstrap men känns sådär. Kommer ju dessutom slå i det andra batteriet på andra skon om det sitter på insidan också. Dessutom har mina gamla innerskor prefabricerat uttag i innerskon för kabeln.

Är det några som kör pjäxvärme (formgjutna sulor med värme under tårna) därute i sina shift PRO 130?
Nu har jag en annan pjäxa till min son men vi har den på plasten i pjäxan? Funkar inte det? Och varför skall du ha de på insidan? Man brukar ha de på utsidan?

Shift pro 130 pjäxvärme
Tack, på plasten baktill kan funka. På utsidan sitter metallspännet för powerstrap samt det övre pjäxspännet. Där blir det i vägen tror jag om man skall lätta på spänne i liften. Nu verkar det inte bli denna pjäxa då den inte passade min fot med hög vrist så jag får leta vidare. Batteriløsningen tar jag ändå med till nästa pjäxa.

Shift pro 130 pjäxvärme
Tack, på plasten baktill kan funka. På utsidan sitter metallspännet för powerstrap samt det övre pjäxspännet. Där blir det i vägen tror jag om man skall lätta på spänne i liften. Nu verkar det inte bli denna pjäxa då den inte passade min fot med hög vrist så jag får leta vidare. Batteriløsningen tar jag ändå med till nästa pjäxa.
Har aldrig sett någon med batteriet på insidan var därför jag blev fundersam..

Shift pro 130 pjäxvärme
Jag körde en sådan lösning ett tag.
Angå hål i innerskon för kabel har jag bara sett det på en billig sko för enklare åkning. Jag skar helt enkelt hål i skon för att få ut kabeln. Inte så kul men det funkade bra.
Batteriet som hade ett litet klipps på baksidan hängde jag i powerstrapen. Där satt den bra.

Shift pro 130 pjäxvärme
Är det inte ganska få innerskor som har prefabricerat hål för pjäxvärme? Allt fler som behöver lite värmeboost kanske kör strumpor idag och då är det ju inget problem.

Jag hade ett skuret hål i innerskon på pjäxorna innan mina nuvarande men var lite orolig att fläka i hålet när jag hade i och ur skon för torkning.

Snödjup

Tillbaka
Topp