[Artikel] Skidtest: Extrem Formula 88 – "Längesedan jag hade så här kul i pisten"

Redaktionen

Aktiv medlem
[Artikel] Skidtest: Extrem Formula 88 – "Längesedan jag hade så här kul i pisten"
Extrem-Formula-88-4-1000x667.jpg

Vi har teståkt den moderna och svängglada skidan Extrem Formula 88 som får full pott.

Läs hela artikeln:

Sjukt bra recension @PetterElfsberg

Håller med dig alla plan. Samma intryck jag har av den efter 10 dagar i Romme Alpin. (Testade den i Tänndalen förra säsongen oxå men i betydligt mjukare snö)

Märker ingen skillnad med skidorna på fel fot.

det ligger ett par splitter nya under min säng och väntar på vecka 8 som bär av till val gardena.

nu blev längtan ännu svårare 😩

Var det dessa man släppte i begränsad upplaga förra året? Blandar ihop namnen.

Var står det inpräntat på vilken fot respektive lagg ska sitta 🤣🤔🥴? Kör alltid växelvis och i korsdrag med dalskidan på baksidan och vice versa.

Var står det inpräntat på vilken fot respektive lagg ska sitta 🤣🤔🥴? Kör alltid växelvis och i korsdrag med dalskidan på baksidan och vice versa.
Just dessa skidor är asymmetriska dvs skidorna ser verkligen olika ut. Det går förstås att byta fot men märkningen hjälper en att hålla reda. Gäller iofs om man vill byta sida på vanliga skidor också.

Tillbaka
Topp