Senaste innehållet av Airstyler

  1. Airstyler

    Boende i Fernie 04/05

    tja ! jag vill också till fernie. kan nog vara borta januari-mars tror jag... ska kolla lite på boende och sånt och kolla om jag hittar nått. måste bli billigare bo 4 än att bo själv på vandrarhem. rätt lugn är jag med men inte på skidor. mvh/johan.
  2. Airstyler

    Argentiere

    Hej ! jag kommer att åka till Argentiere med ucpa den 23 januari. Det borde bo en del svenska Bummare där och jag stannar gärna nån vecka till om nån vill ha en rolig typ med i gänget. Inte så intresserad av att bo med några som bara festar/johan.
  3. Airstyler

    Les Arcs

    hej ! jag har varit där 2 veckor för några år sen.. såg inte heller några svenskar. sattsa i alla fall på boende i bourg st marurice. inte så kul tror jag att bo uppe i backen. billigare mat skulle jag tro nere i stan + att det är snöfritt. bara ta bergståget upp till backen sen. ett par...
Tillbaka
Topp