hej !
jag har varit där 2 veckor för några år sen.. såg inte heller några svenskar. sattsa i alla fall på boende i bourg st marurice. inte så kul tror jag att bo uppe i backen. billigare mat skulle jag tro nere i stan + att det är snöfritt. bara ta bergståget upp till backen sen.
ett par hundra meter att gå/johan.