Roomies sökes för vintern 25/26 i Åre

Olangu

Aktiv medlem
Jag har hugg på en fin 3a i Åre View och vill ha typ 2 till att dela med.

Det är ett sovrum med en liten dubbelsäng (140?) och sen är det ett litet rum med bunkbed, dubbel under och singel över. Sen så har vardagsrummet en bäddsoffa. Finns bastu och tvättmaskin och allt man kan tänka sig. Skidförvaring i grannhuset osv.

Jag kommer spendera typ halva min tid i Åre och halva i Stockholm, så tänker att antingen så bor ett par i stora rummet och jag tar lilla, eller så bor två kompisar i lilla rummet och jag har stora när jag är i Åre och så kan de andra ha var sitt rum när jag inte är där.

När jag är i Åre kommer jag också behöva jobba från lägenheten...

Jag skulle gärna bo med några som är lite äldre, men absolut viktigaste är att det ska vara folk som brinner för skidor och/eller snowboard. Några som vill åka hårt och mycket.

Själv åker jag 50 - 50 skidor och snowboard. Åker helst offpist i midjedjupt puder men kan ha kul med vad som helst. Jag har gjort säsonger tidigare i Åre, Alperna och Nordamerika. Har varit tre vändor i Japan.

Taggad? Hör av dig och berätta om dig själv!

Hej! Ellie heter jag 20 år gammal från Stockholm och ska åka och jobba på Kastrullen nu i mitten på september, sen säsongen ut!
Jag är intresserad att få flytta in hos dig om det fortfarande finns en plats ledig :))

Är en lättsam och positiv person som bara kör all-in!

Älskar att åka skidor och Åre!! Har åkt sen två års ålder och dagar i backen är dom allra BÄSTA!

Kommer vilja jobba så mycket som
Möjligt så mitt fokus kommer ligga på det, balanserat med skidåkningen, the best of both world så att säga!

Har du några mer frågor får du gärna höra av dig!
Mail: Ellie.agnes.josefina@gmail.com
//Ellie

Tyvärr gick detta boende i stöpet då han jag skulle hyra av sålde lägenheten. Jag kikar vidare, hör av dig om du hittar något med platser över.

Är på att dra till Åre ca 1 vecka i vår -26 med ca 2-3 andra om det finns intresse. Svara gärna om du ser detta!

Tillbaka
Topp