Senaste innehållet av ColaBandola

  1. C

    Ny-Gammal bräda

    en liten fråga bara... Fick för ca 4 år sen en ny bräda, har inte blivit av att jag åkt nåt så den har bara stått inomhus. Har nu kommit fram till att jag ska sälja den lika gärna som att den bara står där. Nu till min fråga, Är det nå fel på brädan? alltså om den "torkat" sönder eller nåt...
Tillbaka
Topp