ColaBandola
Ny medlem
Ny-Gammal bräda
en liten fråga bara...
Fick för ca 4 år sen en ny bräda, har inte blivit av att jag åkt nåt så den har bara stått inomhus. Har nu kommit fram till att jag ska sälja den lika gärna som att den bara står där. Nu till min fråga, Är det nå fel på brädan? alltså om den "torkat" sönder eller nåt sånt? En som sa till mej att den troligtvis bara behöver vaxas om.. men jag har ingen aning...
Tacksam för svar!
Fick för ca 4 år sen en ny bräda, har inte blivit av att jag åkt nåt så den har bara stått inomhus. Har nu kommit fram till att jag ska sälja den lika gärna som att den bara står där. Nu till min fråga, Är det nå fel på brädan? alltså om den "torkat" sönder eller nåt sånt? En som sa till mej att den troligtvis bara behöver vaxas om.. men jag har ingen aning...
Tacksam för svar!