Ny-Gammal bräda

ColaBandola

Ny medlem
Ny-Gammal bräda
en liten fråga bara...

Fick för ca 4 år sen en ny bräda, har inte blivit av att jag åkt nåt så den har bara stått inomhus. Har nu kommit fram till att jag ska sälja den lika gärna som att den bara står där. Nu till min fråga, Är det nå fel på brädan? alltså om den "torkat" sönder eller nåt sånt? En som sa till mej att den troligtvis bara behöver vaxas om.. men jag har ingen aning...
Tacksam för svar!:)
 
Ny-Gammal bräda
Den kan ju behöva vallas om, men det bruker man ju göra ändå. Och så länge belaget ser svart och fint ut så är det inga problem alls(förutsatt att basen är svart från början) annars är det bara att valla på den en gång.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp