Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena
Jag & en kompis ska ner och åka lite lagg i St.anton den 18 till den 25 april. eftersom det i slutet på säsongen så hoppas jag att vi kan bidra med lite respengar till en bummare.
Så är det någon som är intresserad av att sälja sitt liftkort så kan ni väl skicka ett mail till...