Senaste innehållet av dolphix

  1. D

    lift kort i st.anton köpes

    Jag glömde nämna att jag bor i Stockholm om du redan hunnit hem Mvh Andreas
  2. D

    lift kort i st.anton köpes

    Tjena Jag & en kompis ska ner och åka lite lagg i St.anton den 18 till den 25 april. eftersom det i slutet på säsongen så hoppas jag att vi kan bidra med lite respengar till en bummare. Så är det någon som är intresserad av att sälja sitt liftkort så kan ni väl skicka ett mail till...
Tillbaka
Topp