lift kort i st.anton köpes

dolphix

Ny medlem
lift kort i st.anton köpes
Tjena
Jag & en kompis ska ner och åka lite lagg i St.anton den 18 till den 25 april. eftersom det i slutet på säsongen så hoppas jag att vi kan bidra med lite respengar till en bummare.

Så är det någon som är intresserad av att sälja sitt liftkort så kan ni väl skicka ett mail till andreas@imaterrorist.com

Mvh
Andreas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp