Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Lion boka om våra platser så vi hamna på ett 3X hotell i stället för -1X dock bor vi i grann byn nu, Campitalo och vi kommer bo på hotell Stella Montis... är det närheten av dig
Bussen åker i från gbg 26:e
okej fan va gött, Vi åker ner med Lionalpinbussen från gbg den 26:e ...
Vet du vart den bästa afterskin finns? och brukar det finnas fler svenska ungdomar där nere?
P.s är Lion alpin ett kristet bolag där sprit och öl inte är tillåtet.? Hörde det från någon men vet ej om det stämmer!?
Vi är är ett litet gött gäng som drar ner till Canazei med Lionalpin över nyår... är det någon mer som ska ner dit under samma tid så hör av er. Det hade varit najs med lite fler svenskar där nere !