Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?

Exriment

Ny medlem
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
Vi är är ett litet gött gäng som drar ner till Canazei med Lionalpin över nyår... är det någon mer som ska ner dit under samma tid så hör av er. Det hade varit najs med lite fler svenskar där nere !
 
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
Jag ska nog dit! Eller jag jobbar för lion i grannbyn så förhoppningsvis finns jag på plats :)

Hat gött. vi ses!
 
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
nickenick sa:
Jag ska nog dit! Eller jag jobbar för lion i grannbyn så förhoppningsvis finns jag på plats :)

Hat gött. vi ses!
okej fan va gött, Vi åker ner med Lionalpinbussen från gbg den 26:e ...
Vet du vart den bästa afterskin finns? och brukar det finnas fler svenska ungdomar där nere?
P.s är Lion alpin ett kristet bolag där sprit och öl inte är tillåtet.? Hörde det från någon men vet ej om det stämmer!?
 
Senast ändrad:
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
vad roligt! jag ska förmodligen åka med den bussen även jag. kanske den 27e. fast vad vet jag...
lion är inte kristet. du får göra vad du vill, det är ditt ansvar. självklart finns afterski lite här och var. Canazei är riktigt fint nu. Det har snöat i två dygn och de gamla säger att det inte snöat så här mycket på de senaste 22 åren! pudret idag var riktigt fint må jag säga! :)
 
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
nickenick sa:
vad roligt! jag ska förmodligen åka med den bussen även jag. kanske den 27e. fast vad vet jag...
lion är inte kristet. du får göra vad du vill, det är ditt ansvar. självklart finns afterski lite här och var. Canazei är riktigt fint nu. Det har snöat i två dygn och de gamla säger att det inte snöat så här mycket på de senaste 22 åren! pudret idag var riktigt fint må jag säga! :)
Lion boka om våra platser så vi hamna på ett 3X hotell i stället för -1X dock bor vi i grann byn nu, Campitalo och vi kommer bo på hotell Stella Montis... är det närheten av dig
Bussen åker i från gbg 26:e
 
Canazei Italien över nyår, någon mer som ska dit!?
haha jaha där ser man. chefen här har stressat sönder för att hitta nytt boende tror jag... :) campitello är nästa by bara, så det är nästan samma. tyvärr inte åt mitt håll. :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp