Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Vad kul! Jag har roadtrippat i sverige o norge med husbilen. Men det blir premiär till alperna. Jag har solceller vilket för det mesta löser el-situationen, dieselvärmare & stora vattentanker. Du kan ladda ner appen ”park4night” där du kan hitta fricamping/campingplatser osv. Jätte bra...
Hej!
Jag planerar att köra ner min husbil till Verbier i början av dec för att spendera min tredje vinter-säsong där. Håller tummarna för att corona tillåter detta.
Någon annan som planerar att dra ner så pass tidigt o är sugen på bra åkning? Hör gärna av dig 🙏🏻⛰
/ Felicia Edén, 21