Senaste innehållet av isabellau

  1. I

    Beslutsproblem! Hjälp med min bräda TACK!

    . Har precis fått hem min nya bräda, det är en K2 Vavavoom 139cm 10/11 men har kommit fram till att jag nu ångrar att jag inte gick ända ner till en 135cm. 139 var längre än jag trodde :( (då jag kört med en 143innan hehe) Kan tillägga att jag är en tjej på 156cm, 55kg, 35-36skostrl Och jag...
Tillbaka
Topp