Senaste innehållet av Jadin

  1. Jadin

    Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?

    @AndreasJonsson Det är helt klart ett intressant koncept. Jag undrar dock fortfarande ifall resorna utomlands ingår i dessa 120k som det kostar att gå med, eller om det är något man får bekosta själv? Håller man då rays och checkpoints nere i alperna ifall man nu vill utveckla sin...
  2. Jadin

    Hur långa är röda hyrstavar?

    Där jag jobbade var de röda hyrstavarna 125cm:)
  3. Jadin

    Panik! försäkringar?

    Av min erfarenhet börjar hemförsäkringen gälla på en gång, dvs. samma stund som du lägger på luren! Ring och prata med första bästa försäkringsbolag här i Sverige
  4. Jadin

    Sälj till rätt pris :)

    Frågan är om inte det här betyder döden för "Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"" :( Mycket imponerande, bra jobbat! Att kunna lägga till bindningar tror jag skulle vara ett bra tillval, men det kan nog vara lite lurigt att få till då det finns flera olika typer av bindningar. Men...
  5. Jadin

    Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"

    Det här är ett kap! Nog för att skidan har fått bra kritik men det här är väl lite väl? http://www.skistore.se/sv/demo-skidor-utforsaljning/17538-product-44956.html
  6. Jadin

    Fäste stighudar

    Du behöver väl ha med en popnittång för att få fast de där(?) Då känns det som ett väldigt projekt att hålla på med när du står på berget
  7. Jadin

    [Artikel] Vinterläsning med Jibberisch

    Riktigt härlig bok, läste den istället för sånt som jag egentligen borde ha läst, så som kurslitteratur... jag vill ha en prequal(det är väl sånt som är populärt just nu, om man ska se till hur dom gör på andra sidan pölen)! Glass och Bacon to the people!
  8. Jadin

    Skruva ner bindningarna – en myt?

    Jag känner att jag vill puffa den här tråden! Är intresserad av slutsatsen! @mno @Rabbit
  9. Jadin

    Vart har Heddious tagit vägen?

    Kan det vara så att hon i hemlighet har börjat bygga på SCHAUFELRADBAGGER!!!1???
  10. Jadin

    K2 Pinnacle 130

    Jag knäckte metalldelen på gåläget på högerskon igår efter en mindre graciös krash, inga problem att få dem fixade på den lokala skidshoppen här i Kanada så fort de får hem delar... Kul att det har dumpat 15cm och jag måste sitta hemma för att pjäxan är trasig-.-' Borde få ersättning från K2...
  11. Jadin

    Choppa skidor - går det?

    @Alfakrull Kul att se att skidorna kom till användning^^ Jag hade faktiskt inte en tanke på att göra något sånt med dom och blir nästan lite avundsjuk att jag inte kom på det själv:P
  12. Jadin

    om du bara fick välja en skida..

    Rax-ski!! I say no more except for, the cake is a lie!
  13. Jadin

    Tvättomat i St: Anton

    Jag har för mig att det finns en bort mot St. Jakob, gå längs vägen (Jakober Dorfstr.) så har jag för mig att det ligger en på höger sida precis efter bron du går över, jag kan dock ha fel:S
  14. Jadin

    Officiella OT-Tråden!

    Saxat från Youtube-kommentar på den videon: -Brieanna Michelle * månader sedan Don't forget CLUUUUUUNGE? -Catie Caraco * månader sedan +Brieanna Michelle god, Clunge either sounds like a disease, some strange bottom dwelling sea creature, or the shit that gets stuck in the U-bend and...
  15. Jadin

    Officiella OT-Tråden!

    @Jarle @Heddious @Sepp @Vattendroppe Det var tydligen bara de första raderna som var med i boken, resten hade han hittat på själv=( Annars hade jag lätt kunnat tänka mig att läsa den boken!:D
Tillbaka
Topp