Tvättomat i St: Anton

Hej!
Anlände till St:Anton igår (24 Nov) Bor för tillfället på ett Haus som verkar 10ggr bättre än det vi har ordnat!
Enda problemet är att här finns ingen tvättmaskin!
Tänkte höra om det finns någon här nere som vet vart man kan hitta en tvättomat eller låna en tvättmaskin för en liten peng.
Tacksam för svar!
MVH // Mange, Kalvin och Mr Gås

Handtvätt eller duscha med kläderna på.

Hörde inget om tvättomat när jag var nere, men kan missat det.

Senast ändrad:
holmes sa:
Handtvätt eller duscha med kläderna på.

Hörde inget om tvättomat när jag var nere, men kan missat det.
Samma här, va dock några år sen jag va där nere, men vi tvättade i handfatet. Hörde aldrig talas om någon tvättomat tyvärr. Finns ett tvätteri bortåt M-preis där många hotell tvättade sina handukar och lakan, försök lära känna nån som jobbar där kanske?

Hör med Turistinformationen, de bör ju veta. Kanske finns det någon snäll dam där ni bor som gillar att tvätta. Hittade en sådan en gång som tvättade en korg för 5 euro och då strök och vek hon allt under säsongen. :cool: Provade innan detta att tvätta i en tvätthall men det tog en fasligt lång tid. Tid som spenderas bättre på annat håll.

Senast ändrad:
Jag har för mig att det finns en bort mot St. Jakob, gå längs vägen (Jakober Dorfstr.) så har jag för mig att det ligger en på höger sida precis efter bron du går över, jag kan dock ha fel:S

Tillbaka
Topp