Senaste innehållet av jockie

  1. J

    Arbetsvisum?

    Tjena, Jag var i Whistler, Vancouver förra året och levde och arbetade under mitt Youth Mobility Program (Arbetsvisum som är giltigt under ett år, och som endast kan användas en gång i livet). Nu är jag lite sugen på att dra dit igen, men tyvärr tjänar man inga pengar på att glida runt på...
Tillbaka
Topp