Arbetsvisum?

jockie

Ny medlem
Arbetsvisum?
Tjena,
Jag var i Whistler, Vancouver förra året och levde och arbetade under mitt Youth Mobility Program (Arbetsvisum som är giltigt under ett år, och som endast kan användas en gång i livet). Nu är jag lite sugen på att dra dit igen, men tyvärr tjänar man inga pengar på att glida runt på skidorna, så man måste ju jobba också. Men the tricky part är att då måste jag skaffa ett kanadensiskt arbetsvisum, som har visat sig inte vara av det lättaste slaget. Är det någon som har genomgått samma process? Tacksam för all hjälp jag kan få, börjar bli lite desperat!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp