Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjaaa!
Vi är tre tjejer från Göteborg (19 år) som ska säsonga i Alperna, helst Verbier men har även vart inne på St Anton.
Någon som varit/ska till Verbier/ st Anton som har några tips?
Vi vill veta allt om jobb/boende/uteställen/priser???
Söker även folk att dela boende med. Alla som är...