Senaste innehållet av Johanna_Lisa_Malin

  1. J

    VERBIER 07-08 - Tre göteborgstjejer behöver HJÄLP!

    Haha sidan är inte det lättaste duuu. Vi ber her majesty om ursäkt ;)
  2. J

    VERBIER 07-08 - Tre göteborgstjejer behöver HJÄLP!

    Tjaaa! Vi är tre tjejer från Göteborg (19 år) som ska säsonga i Alperna, helst Verbier men har även vart inne på St Anton. Någon som varit/ska till Verbier/ st Anton som har några tips? Vi vill veta allt om jobb/boende/uteställen/priser??? Söker även folk att dela boende med. Alla som är...
Tillbaka
Topp