VERBIER 07-08 - Tre göteborgstjejer behöver HJÄLP!

VERBIER 07-08 - Tre göteborgstjejer behöver HJÄLP!
Tjaaa!

Vi är tre tjejer från Göteborg (19 år) som ska säsonga i Alperna, helst Verbier men har även vart inne på St Anton.

Någon som varit/ska till Verbier/ st Anton som har några tips?

Vi vill veta allt om jobb/boende/uteställen/priser???

Söker även folk att dela boende med. Alla som är intresserade eller har tips HÖR AV ER!!

Ha de göööött!

Malin, Lisa, Johanna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp