Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, Tänkte höra mig lite för om hur det är att säsonga och vart jag borde åka? Jag har aldrig varit i alperna men älskar att åka snowboard, och måste ta igen efter att inte ha åkt på ett par år.
Jag vill hålla mig borta från de alldra största orterna men det måste ändå finnas lite att göra...