Senaste innehållet av Jonne71

  1. J

    Vi ska åka på tordsdag. Vart finns det nysnö?

    Andermatt ska ha skapligt med snö. -Men vi måste boka hotell i morgon onsdag. Någon som rapportera om det kommit mycket nysnö? Hellst i Östra Frankrike , Italien eller södra Schweiz då vi reser till Bergamo. (Milano) Gärna med hotellförslag ! Tacksam ! Mvh Jonne
Tillbaka
Topp