Vi ska åka på tordsdag. Vart finns det nysnö?

Jonne71

Ny medlem
Vi ska åka på tordsdag. Vart finns det nysnö?
Andermatt ska ha skapligt med snö. -Men vi måste boka hotell i morgon onsdag. Någon som rapportera om det kommit mycket nysnö? Hellst i Östra Frankrike , Italien eller södra Schweiz då vi reser till Bergamo. (Milano) Gärna med hotellförslag !
Tacksam !
Mvh
Jonne
 
Vi ska åka på tordsdag. Vart finns det nysnö?
Plus 4 grader i Andermatt. Snöar i Frankrike har jag hört..

//H
 
Vi ska åka på tordsdag. Vart finns det nysnö?
Det regnade lite grand i Genève igår och kom lite snö på toppen av Jura (snö-gränsen gick gissningsvis runt 1000 meter). Ska komma mer men verkar osäkert hur mycket.

Kika på http://www.snow-forecast.com för mer ingående gissningar. http://www.snow-forecast.com/tips_full.shtml sammanfattar läget rätt bra. Jag hade nog siktat på Val d'Isere om jag åkt en vecka till Alperna nu. Om det inte varit VM i Åre hade jag nog åkt dit...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp