Vi ska åka på tordsdag. Vart finns det nysnö?
Andermatt ska ha skapligt med snö. -Men vi måste boka hotell i morgon onsdag. Någon som rapportera om det kommit mycket nysnö? Hellst i Östra Frankrike , Italien eller södra Schweiz då vi reser till Bergamo. (Milano) Gärna med hotellförslag !
Tacksam !
Mvh
Jonne
Tacksam !
Mvh
Jonne