Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hallo
Är det nån som har koll på herr Studenick Peters boende alternativ i St Anton. Vi är ett gott gäng glada som eventuellt tänkte bo hos honom från slutet av dec och framåt. Det ligger precis vid turistinformationen (huset sitter ihop med turist-informationen tror jag).
Syns bland pudret!