St Anton

JonnyBravo

Ny medlem
St Anton
Hallo

Är det nån som har koll på herr Studenick Peters boende alternativ i St Anton. Vi är ett gott gäng glada som eventuellt tänkte bo hos honom från slutet av dec och framåt. Det ligger precis vid turistinformationen (huset sitter ihop med turist-informationen tror jag).

Syns bland pudret!
 
St Anton
hej du,,, vi e ett gäng osm ska ner till anton oxå i mellandagarna om inte redan den 20:e..
tänkte bara fråga va Studenick Peters e,

kan man få ett skysst pris hela säsongen?
 
St Anton
Han är en kille som vi ska bo hos
han hyr ut en sesongslgh till 6 glada från diverse delar av sverige.
Vet inte om han hyr ut fler flats dock...
 
St Anton
Gytt, vi ska ner i mellandagarna också, har polare där nere nu, säger att det är svårt med jobb och boende. Hoppas allt löser sig. Vad ligger ett säsongskort där nere på?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp