JonnyBravo
Ny medlem
St Anton
Hallo
Är det nån som har koll på herr Studenick Peters boende alternativ i St Anton. Vi är ett gott gäng glada som eventuellt tänkte bo hos honom från slutet av dec och framåt. Det ligger precis vid turistinformationen (huset sitter ihop med turist-informationen tror jag).
Syns bland pudret!
Är det nån som har koll på herr Studenick Peters boende alternativ i St Anton. Vi är ett gott gäng glada som eventuellt tänkte bo hos honom från slutet av dec och framåt. Det ligger precis vid turistinformationen (huset sitter ihop med turist-informationen tror jag).
Syns bland pudret!