Senaste innehållet av MacBeth

  1. MacBeth

    När öppnar Åre?

    https://www.op.se/artikel/nu-ar-det-klart-da-oppnar-skidanlaggningarna-i-jamtland
  2. MacBeth

    När öppnar Åre?

    Hamre ser ut att vara redo. Dock är det +2° ute nu så tyvärr va det några dygn sedan det sprutades..
  3. MacBeth

    [Artikel] Skistar har beslutat att riva kabinbanan i Åre

    Det är väl bra mycket mer ineffektivt utan lift överhuvudtaget?! Folk är redan trötta på liftköer och säger att dom inte kommer tillbaka. Hur tror ni det blir nu då, Skitstar?
  4. MacBeth

    Lättåkta all mountainskidor- Tjej

    Armada tst w eller så väntar du till nästa säsong och kör på extrem mothertree!
  5. MacBeth

    Är mjölk bra att dricka?

    Det är bara människan av alla däggdjur som dricker öl och röker meth.. varför? För att vi kan?
  6. MacBeth

    Vart parkera i Åre.

    Det är väl typ bara vid holiday club man kan parkera dygnet runt. Och ingen vill bygga phus när man kan bygga lägenheter som man kan sälja för 10mille..
  7. MacBeth

    Extrem Opinion 108 (charger?) längd osv

    Du blir säkert grymt nöjd. Enda gången jag kan tänka att man kan behöva en charger e kanske om man ska ta högsta högsta. Och sen ser man ju så klart mer pro ut vilket nästan är viktigast när man ska köra 1v!
  8. MacBeth

    Extrem Opinion 108 (charger?) längd osv

    Fladdriga har jag inte upplevt mina. Finns väl inte direkt någon rockerskida över 100 som är bra när det är hårt? Av vilken anedning vill du ha en charger?
  9. MacBeth

    Extrem Opinion 108 (charger?) längd osv

    Jag är 186 och kör på en 108a som är 186. Grym skida i alla lägen! Gick ner från 191 för att få en lekfullare som passar i skogen men va rädd att jag inte skulle kunna stå på lila hårt med den. Men den skönter sig grymt! Tror dock inte att du behöver en charger. Lägg den laxen på något annat...
  10. MacBeth

    To do i Åre

    Vad tänker du dig för typ av aktivitet? Vi har bla. sveriges största vattenfall, Tännforsen 20min från byn. 15 min Åt andra hållet ligger Ristafallet där dom spelade in Ronja. Annars har Explore Åre massor utflykter och äventyr som skotersafari och zipline. Åre glashytta i Duved är rätt ball...
  11. MacBeth

    Två skötsamma och glaaada söker boende i Åre vintersäsong 16/17!

    Gå med i "boende i åre" på fb om du inte redan är det!
  12. MacBeth

    Stighudar 2016/2017, vilka är the shit ?!

    Jag köpte ett par pomoca förra säsongen och dom är skit. Lossnar lätt bak på skidan och efter första turen så började klistret lossna från huden!
  13. MacBeth

    Köp av offpist skidor

    Extrem opinion 108 eller 118. Grymma skidor i alla lägen och finns 3 varianter. En charger som är förstärkt om du ska droppa fett, en "vanlig" som duger åt dom flesta och sen en carbon som är lätt om man ska gå mycket.
  14. MacBeth

    Skateboard-Truckar

    Jag har ett par Tensor som är i stort sätt nya.. dom är dina för 300.. Såna här.. * 699 är nypriset på Junkyard..
  15. MacBeth

    bataleon evil twin vs burton board of health

    Evil Twin! Skönaste brädan jag kört på!!
Tillbaka
Topp