Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag funderar på att säsonga i Italien 07/08 men vet inte vart. Kom hem från Chamonix igår men gillade inte stämningen där. Så hysteriskt, man måste vara bäst... inget stäle för offpist-nybörjare som vill lära sig åka lössnö :) Är courmeuer bra? Har ni något annart tips på trevlig och bra...