Var i Italien ska man säsonga?

maer7098

Ny medlem
Var i Italien ska man säsonga?
Hej!
Jag funderar på att säsonga i Italien 07/08 men vet inte vart. Kom hem från Chamonix igår men gillade inte stämningen där. Så hysteriskt, man måste vara bäst... inget stäle för offpist-nybörjare som vill lära sig åka lössnö :) Är courmeuer bra? Har ni något annart tips på trevlig och bra skidort?

// Maria
 
Var i Italien ska man säsonga?
Om du är ute efter fin åkning och kan tänka dig att prioritera bort after ski'n så åk till Monte Rosa, Bl.a. Alanga, greesoney och champoluc. Grymt bra skidåkning! Dock inte många säsongare där men kan nog bli skoj om du drar ihop ett gäng!

Trött på st.anton och festandet här.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp