Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej,
sambon och jag har separerat och jag flyttar tillbaka till Göteborg. Med två 90-sängar samt en cykel och lite kartonger.
Finns det någon där ute med skåpbil som i slutet av februari eller i början av mars kan tänka sig ge en ledsen själ skjuts till Göteborg? Jag betalar självklart för en...