Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
TAck för tipsen. Nån som har mer så man kan jämföra lite?
Vad tror ni om en nitro revolt från boardstore.se eller den F2 floater som tomaterna rekommenderade?
pinsamt att jag glömde det. Var lite stressad innan.
Kommer åka mest i pist så är väl det som är viktigast men kommer va lite i park och off-pist också. Allround bräda med betoning på piståkande låter ganksa rätt
Tjena!
Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt.
är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek.
Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar.
blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater...