Senaste innehållet av oreily

  1. O

    är det här en bra bräda?

    Om man går upp nån tusing i pris finns det mer då. Är sugen på Burton Air mest för att jag älskar den designen. Tror ni om den?
  2. O

    är det här en bra bräda?

    ok stryker vi dom från listan :d Är inte så sugen på begagnat men hittar jag ingen annan får det nog bli det man satsar på
  3. O

    är det här en bra bräda?

    TAck för tipsen. Nån som har mer så man kan jämföra lite? Vad tror ni om en nitro revolt från boardstore.se eller den F2 floater som tomaterna rekommenderade?
  4. O

    är det här en bra bräda?

    pinsamt att jag glömde det. Var lite stressad innan. Kommer åka mest i pist så är väl det som är viktigast men kommer va lite i park och off-pist också. Allround bräda med betoning på piståkande låter ganksa rätt
  5. O

    är det här en bra bräda?

    Tjena! Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt. är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek. Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar. blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater...
Tillbaka
Topp