Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Howdi. Vi är några glada polare (två till fyra) som söker boende över helgen i mitten av mars. Är det nån som har nått boende att erbjuda, eller vet om nått? Vi kör ner över helgen, för att få några extra skiddagar, och har absolut inga krav, men betalar bra ;) ...