Boende (över helgen) i st:Anton v 10,11,12

pegeem

Ny medlem
Boende (över helgen) i st:Anton v 10,11,12
Howdi. Vi är några glada polare (två till fyra) som söker boende över helgen i mitten av mars. Är det nån som har nått boende att erbjuda, eller vet om nått? Vi kör ner över helgen, för att få några extra skiddagar, och har absolut inga krav, men betalar bra ;) ...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp