Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kommer att vara i Zermatt i feb i år och har en del funderingar. Hotel Walliserhof verkar vara mysigt, är det någon som har varit där? Är det någon som har varit i den där "glaciärgrottan" eller vad det nu kan vara? Slutligen kan någon skriva lite vad det finns för sevärdigheter och...