Zermatt feb 2006

pling99

Ny medlem
Zermatt feb 2006
Jag kommer att vara i Zermatt i feb i år och har en del funderingar. Hotel Walliserhof verkar vara mysigt, är det någon som har varit där? Är det någon som har varit i den där "glaciärgrottan" eller vad det nu kan vara? Slutligen kan någon skriva lite vad det finns för sevärdigheter och restuaranger.

Tack!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp