Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej,
jag har åkt skidor i vallåsen föra veckan och var där en vecka. Jag har bara åkt några gånger innan så man kan ju säga att jag är nybörjare(vet att det är annorlunda i fjällen och sälen men ändå) . Jag åker rätt bra och åkte både i pisten och off- pist.
jag skulle vilja börja åka i park och...