Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kommer åka upp mot Östersund förmodligen mitt på dagen. Finns möjlighet att åka med tillbaka också men då kommer jag åka till Stockholm. Jag har inte spikat nåt datum ännu men förmodligen runt nyår. Bara å skicka mejl eller sms, fruktansvärt dålig på att svara om nån ringer eftersom jag ska...
Okej nu har jag bestämt mig för att börja med BG och sen vidare mot St Anton. Klaffar allt som det ska sticker jag på onsdag ( 14 december) om någon vill följa med :) eller bara träffas väl på plats.
Hej! vet inte vart jag ska än eller exakt när jag ska åka. Men jag har en bil med 3 lediga platser och jag ska ner nästa vecka :) Sen får du välja om du ska med eller inte. Kom med förslag på destination vettja. Jag startar i Stockholm men plockar upp efter vägen om det behövs. Hör av dig...