Senaste innehållet av yonna

  1. Y

    Libanon e hãrligt!!

    Nån som har varit i Libanon? De ãr shiitnice! Bada och vãrme, 45 minuter i bilen och du kan åka skidor! skileb.com berãttar. De e vãldig billigt att bo och ãta, och alla ãr jãttetrevliga. mycke historia att lãra om man gillar så.. och kul på stan!!!
Tillbaka
Topp