Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nån som har varit i Libanon? De ãr shiitnice! Bada och vãrme, 45 minuter i bilen och du kan åka skidor! skileb.com berãttar. De e vãldig billigt att bo och ãta, och alla ãr jãttetrevliga. mycke historia att lãra om man gillar så.. och kul på stan!!!
Nej, hon har inte det, men andra har uppenbarligen sett inlägget och skrivit. Förhoppningsvis dyker det upp någon som inte bara kan räkna, utan även kan libanesisk skidåkning...