Libanon e hãrligt!!

yonna

Ny medlem
Libanon e hãrligt!!
Nån som har varit i Libanon? De ãr shiitnice! Bada och vãrme, 45 minuter i bilen och du kan åka skidor! skileb.com berãttar. De e vãldig billigt att bo och ãta, och alla ãr jãttetrevliga. mycke historia att lãra om man gillar så.. och kul på stan!!!
 
Libanon e hãrligt!!
Hej! Jag och brodern tänkte byta alperna mot Libanon i vinter, för en vecka eller två!

Har du några bra tips vore jag mycket tacksam!
 
Libanon e hãrligt!!
Nej, hon har inte det, men andra har uppenbarligen sett inlägget och skrivit. Förhoppningsvis dyker det upp någon som inte bara kan räkna, utan även kan libanesisk skidåkning...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp