Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Sedean en tid tillbaka har jag funderat på att införskaffa en GNU Street series 157. Vad jag undrar är om någon som kör på den skulle ha lust och ge den lite feedback, info & spec - utöver det som man finner på GNU:s hemsida. Lite personliga åsikter med andra ord.
Tack på förhand!
Peace out