GNU Street Series - feedback?

yz_fred

Medlem
GNU Street Series - feedback?
Sedean en tid tillbaka har jag funderat på att införskaffa en GNU Street series 157. Vad jag undrar är om någon som kör på den skulle ha lust och ge den lite feedback, info & spec - utöver det som man finner på GNU:s hemsida. Lite personliga åsikter med andra ord.
Tack på förhand!

Peace out
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp