Jo vi brädbrudar brukar hänga på bardisken, händer ganska ofta faktiskt så börja leta där, det skriker fjortisar om oss så det ska inte vara några problem. Vid sjukstugan hänger vi hela tiden också, även om vi inte brutit nageln, just för att vi är så rädda att det ska hända, lika bra att vara...